Sunday 29 July 2012

:: LICIKNYA MEREKA::

Dalam rasa semangat kesukanan yang membara kita ditipu hidup-hidup dengan agenda Yahudi Laknatullah:: Mereka sungguh licik menyusun strategi untuk memalukan agama kita..

Pelbagai kisah disebalik acara Pembukaan Sukan Olimpik 2012 di London..
Majlis pembukaan rasmi sukan Olimpik 2012 dipengaruhi unsur Majusi versi moden, moscot dajjal mata satu dan unsur illuminati/freemason dikesan digunakan secara meluas.


olimpik 2012 illuminatiLihat sahaja mascotnya, sudah jelas dan nyata. Mascot dajjal bermata satu.


pokok yahudi olimpik 2012
Siapa dah tengok rakaman upacara perasmian Sukan Olimpik London baru-baru ni? Agak konfius kenapa tiba-tiba ada orang keluar dari pokok yang diletakkan atas bukit tu, ramai pulak tu...

Rupanya pokok tu lah pokok Yahudi berdasarkan hadis Rasulullah s.a.w. !

Dan yang keluar tu nak tunjukkan mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya. Kita tengok kena faham, bukan sekadar tengok. Dan banyak lagi unsur Yahudi, Freemason dan Illuminuti ditonjolkan dalam upacara perasmian tu. Belum termasuk logo mata satu lagi.

Faham-fahamlah kenapa ia diadakan pada bulan Ramadhan ye. Musuh Islam memang licik dan halus. Lindungi kami ya Allah.. Amin

Sedikit info tentang Sukan Olimpik::
  • Dalam Sukan Olimpik purba, wanita tidak dibenarkan menonton kerana atlet lelaki bertanding dalam keadaan bogel. Hukuman yang akan dikenakan jika wanita ingkar ialah hukman bunuh!
  • Sukan Olimpik kali pertama diadakan pada 776 Sebelum Masihi, dan terdiri daripada satu acara pecut, yang dimenangi oleh seorang tukang masak bernama Corubus.
  • Nama Olimpik berasal daripada Olympia, iaitu bandar tempat berlangsungnya sukan itu buat pertama kali.
  • Sukan Olimpik purba diadakan sebagai tanda penghormatan kepada dewa Yunani, Zeus.
  • Hanya atlet Yunani yang merupakan rakyat bebas dibenarkan bertanding dalam Sukan Olimpik purba.
  • Pankration adalah pertandingan yang menggabungkan perlawanan gusti tanpa mengikut peraturan dan perlawanan tinju yang membenarkan sepakan. Dua acara berasingan dipertandingkan, satu untuk kategori remaja dan satu untuk kategori dewasa.
  • Atlet yang menang dalam Sukan Olimpik purba akan menerima mahkota yang diperbuat daripada daun pokok zaitun, dan mereka juga dibenarkan untuk mendirikan patung sebagai tanda penghormatan kepada diri mereka sendiri di kawasan olympia.
  • Semasa berlatih untuk Sukan Olimpik purba, para atlet biasanya melakukan senaman berpandukan bunyi muzik seruling kerana orang Yunani percaya bahawa ia dapat membantu meningkatkan koordinasi dan pergerakan.
  • Pada 680 Sebelum Masihi, perlumbaan kuda berpedati diperkenalkan dengan penunggangnya berlumba sejauh 14.4 km di dalam stadium yang dinamakan hippodrome.
  • Sukan Olimpik purba telah diadakan selama lebih 1ooo tahun. Pada 400 Tahun Masihi, tempat suci Olympia, yang menganjurkan sukan olympik, telah musnah dan pada tahun berikutnya Maharaja Rom telah memansuhkan Sukan Olimpik.

No comments:

Post a Comment